korean silkroad
Ksro Korean silkroad
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum korean silkroad Strona Główna
->
Buildy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ksro
----------------
Bazar
Reklama
Buildy
News
Gildie
Pomoc
ogolna dyskusja
reklama
Isro
----------------
Silkroad
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GonzOO
Wysłany: Śro 7:53, 25 Kwi 2007
Temat postu:
Ja tam mam 2 toporki i wyfarmiłem na 2 ręczny miecz
klera mam mało rozwiniętego a jak na mój lvl to warrior jest na maxxxa
Diddy
Wysłany: Nie 15:37, 22 Kwi 2007
Temat postu: Tanker
Moim zdaniem najlepszy tanker to blader u chinczykow
a u euro full str+armor+miecz+tarcza
a jako sub klasa klear
"Jesli wiec chodzi o dobrego tanka pod pt to podstawa:
-shout- podstawowy skill lurujacy. warto miec go na rownym poziomie, poniewaz zadaje fake dmg dla moba i to zdecydowanie w wiekszej skali niz jakikolwiek wizz czy rouge. wtedy do utrzymania mobow na sobie nie potrzebne sa zadne przewrotki, odrzucenia etc. Wielu tankow ma zjeb... build wlasnie przez brak tego skilla, i o ile w pt z Polakami, znajomymi jest jeszcze jakies zrozumienie, to Koreance tanka bez shouta kickuja bez slowa. Dobre pt to zywe pt, a nie ostatni stojacy tank.
-Buff do HP- radykalnie zmiejsza dmg, ale daje duzego kicka do HP. Co z tego, ze jest kler w pt skoro mob ma cie na 2 strzaly. Kleryk nie wyrobi sie czasowo z leczeniem, do tego moze byc zajety 2. tankiem, resowanie etc. Bledem jest mowienie, ze dobry kler w pt i byle jaki tank da rade. Z tym buffe mozna biegac na moby 5-10 lvli wyzsze o ile ma sie zgrana ekipe. O korzysciach w expie i goldzie nie musze mowic.
-Buff do dmg- miernie, ale zawsze rekompensuje nam zabrany dmg. przez w/w buffa. Nie jest to jakas podstawa, ale lepeij miec go on, bo gdy shout sie laduje czasem trza recznie odciagac mobka.
- Sprint attack- Ma mizerny dmg, ale spora sznase na 2 efekty na raz( ogluszenie+odrzucenie), do tego przydaje sie by doskoczyc do moba. To wlasnie podstawa kiedy nie mozemy rzucic shouta. Oba efekty przerywaja atak i ruch moba, a w yum czasie reszta pt moze sie wycofac.
- Buffy obronne dla pt- tank przejmuje czesc dmg na siebie- rzucasz na clera,barda i wizza. Daje im to obrone, a nam znaczek, ze w pt wpadl jakis niepoorny mobek i trza go zabrac do siebie.
+skille atakujace. Warto wyspecjalizowac sie w jednej broni i wymaxowac wszystkie ( z wyjatkiem buffa share dmg-trwa krotko i cale pt obrywa przezen). Szczegolnie passivy, typu odbicie dmg, zwiekszony crt czy block oraz AR.
Dobry tank to taki ktory nie dopusci by moby zabily pt, ale nie bedzie tez przeszkadzac innym w biciu. Przewrotka nie jest zla- szczegolnie gdy expi sie z Rougem miast wizza, jest nawet wskazana. Ale tlumaczenie sie przy kolejnej, ze on ma takie skille i inaczej bic nie moze, owocuje pozniej, ze malo kto chce expic z takim graczem. W euro gra sie na pt. Wspolpracuje sie, a nie utrudnia zycie innym graczom."
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin